Google Analytics g4 anunta sfarsitul programat al Universal Analytics

Google Analytics G4 reprezinta noua versiune a unui tool de tracking de la Google. Sub numele sau vechi Apps+Web, g4 este un nou model de date care ofera mult mai multe functionalitati decat precedenta sa versiune, Universal Analytics.

Intr-adevar, Google a anuntat disparitia viitoare a Universal Analytics. Este deci cel mai bun moment pentru actualizare, instaland analytics g4 pentru site-ul tau.

Care sunt principalele diferente intre Universal Analytics si Google Analytics 4-GA4?

Cu o noua actualizare, Google vine cu o multime de noutati care iti vor fi cu siguranta pe plac. Printre cele mai importante, putem aminti:

  1. Modelul de date. Noul model de date de la Google Analytics G4 se bazeaza pe eveniment, in timp ce modelul de date de la Universal Analytics este bazat pe sesiune. Gratie acestui lucru, analytics g4 este mai flexibil.
  2. Colectarea de date. Odata cu sosirea GA4, webmasterii dispun de noi modalitati de a colecta si de a supraveghea datele, ramanand in acelasi timp in concordanta cu reglementarile in vigoare cu privire la unele regulamente, mai ales RGPD.
  3. Ajustarea limitelor. Google Analytics 4 impune limite cu privire la numarul de parametri pe evenimente, numarul de evenimente distincte care se pot urmari, dar si lungimea caracterelor evenimentelor.
  4. Identificarea utilizatorului si prevenirea datelor false si a spam-ului. Analytics G4 propune mai multe metode pentru a ientifica vizitatorii unici. In paralel, nu lasa un hacker sa introduca date spam in proprietatile unui utilizator.
  5. Urmarire multidomeniu. GA4 face acest lucru mult mai simplu. Aici, configurarea se face exclusiv prin intermediul setarilor de administrare.

De ce ar trebui sa migrezi cat mai repede la GA4?

Google Analytics g4 anunta sfarsitul programat al Universal AnalyticsUniversal Analytics fost dezactivat la 1 iulie 2023. Acest lucru inseamna ca nu va mai urmari vizitatorii tai dupa aceasta data si ca Google nu va mai efectua nicio intretinere sau actualizare pentru acest serviciu.

Acesta este unul dintre principalele motive pentru care trebuie neaparat sa treci la GA4 cat mai curand posibil. In plus, migrarea la Google Analytics 4 vine cu o serie de beneficii, dintre care cele mai importante sunt enumerate mai jos.

O mai buna vizualizare pentru parcursul clientului. GA4 este total centrat pe interactiunile utilizatorului cu site-ul tau web pe diferite platforme. Devine mai usor pentru unele firme sa vada evenimentele si sa analizeze datele pentru o mai buna intelegere si mai precisa a parcursului clientului.

Un mai bun raport de analiza pentru specialistii in marketing. Noile sectiuni Lifecycle si User permit lui analytics g4 sa ajute firmele sa patrunda mai usor in cea ce reprezinta parcursul clientilor.

Datele astfel colectate pot deci sa fie in functie de unii parametri precum achizitie, angajament, monetizare, retinere, dar si demografie sau tehnologie.

In plus…

Pe de alta parte, rata de conversie nu va mai fi in centrul preocuparilor tale deoarece va fi inlocuita de alte masuri si de o analiza mai pertinenta a actiunilor vizitatorilor.

O audienta mai pertinenta pentru actiunile de marketing. Noul ansamblu de proprietati analitice prezinta masuri robuste pentru a ameliora targetarea si pertinenta unei campanii publicitare. Colectarea de date de pe diferite platforme permite completarea parcursului clientului.

In alta ordine de idei, GA4 indica venitul potential pe care firmele il pot obtine de la un grup de clienti gratie unor functii de analiza predictiva.

Astfel ca, se poate optimiza mai usor o campanie sau o oferta pentru acest grup pentru a se obtine rezultate mai bune.

Usor de utilizat.

Universal Analytics

Nu vei avea nevoie de prea mult timp pentru a configura si a te familiariza cu noile masuratori, deoarece nu exista un cod complex pe care sa il respecti.

Acest lucru este deosebit de util pentru companiile care utilizeaza site-uri terte in scopuri tranzactionale. Configurarea urmaririi este, de asemenea, mult mai usoara cu GA4.

In cele din urma, companiile vor beneficia in mod semnificativ de noile proprietati analitice ale GA4 pentru a imbunatati performanta de marketing si pentru a optimiza experienta clientilor.

Asadar, cea mai buna decizie pe care trebuie sa o iei acum este sa fii pregatit si sa te obisnuiesti cu ea inainte ca aceasta sa devina complet operationala.

Google Analytics GA4 si Google Ads-un duo castigator

Integrarea Analytics G4 prezinta beneficii deloc de neglijat pentru cei care aleg sa faca publicitate cu Google AdWords.

De ce ar trebui deci sa se integreze Google Analytisc la Google Ads?

Prin conectarea celor doua conturi, se vor putea imbogati datele din ambele parti, astfel incat sa poti lucra mai repede si mai bine.

De exemplu, poti crea audiente de retargetare si poti urmari conversiile din Analytics in Google Ads. De asemenea, poti adauga date despre clickuri si impresii in rapoartele Analytics.

Cum se poate utiliza analytics g4?

Google Analytics G4 te va ajuta si sa iti imbunatatesti site-ul gratie analizarii unor diferite rapoarte. Te ajuta mai ales la:

  • Identificarea canalelor care atrag cel mai mult trafic. Se pot genera rapoarte de achizitionare de trafic pentru a se ameliora traficul de pe site-ul tau.
  • Masurarea angajamentului utilizatorilor, exploatand nivelul de anagajare si timpul de angajare.
  • Urmarirea comportamentului vizitatorilor si identificarea actiunilor care contribuie la succes.
  • Identificarea paginilor care atrag cel mai mult trafic.
  • Ameliorarea vanzarilor.

Cu alte cuvinte, pune la dispozitia ta numeroase instrumente sau date cu privire la site-ul tau pentru a i se ameliora performantele.

Call Now Button