Linkbuilding – importanta unui link intern al site-ului tau pentru SEO – Crearea unui continut de calitate si obtinerea unor linkuri cu autoritate sunt elemente cheie atunci cand vine vorba despre o strategie de optimizare pentru motoarele de cautare. Si atunci cand publici un continut nou, vrei sa atragi cat mai mult trafic. In acest caz, retelele si legaturile interne sunt de cea mai mare importanta. Atunci cand vine vorba despre linkbuilding, trebuie sa stii insa ca structura unui link intern are un impact destul de important atunci cand vine vorba despre indexarea paginilor pe motoarele de cautare.
Este deci extrem de important sa intelegi linkurile interne si felul in care paginile site-ului tau web pot sa aduca un plus de valoare noilor pagini mai ales daca incerci sa iti ameliorezi clasamentul in motoarele de cautare pentru un anumit cuvant cheie sau o fraza mai speciala.
Ce este un link intern?
Linkbuilding – Linkurile interne sunt hyperlinkuri care duc inspre o anumita pagina sau un anumit domeniu sau pe o alta pagina a aceluiasi domeniu. Cu alti termeni, un link intern leaga paginile aceluiasi site web, ceea ce inseamna ca domeniul sursa si domeniul tinta sunt aceleasi.
De exemplu, daca creezi o noua pagina pe site-ul tau web in ceea ce priveste e-mail maketingul de exemplu, poti sa adaugi un link intern inspre aceasta pagina pornind de la alte pagini conexe ale site-ului tau web.
Cod link intern: a href= „http://www.same-domain.com/” title= „Cuvant cheie”>Text cuvant cheie
Atunci cand sunt utilizate corect, aceste legaturi interne ofera robotilor de cautare cai de descoperire a noului continut, maresc timpul petrecut de vizitatori pe site-ul tau web si creeaza o retea puternica de pagini conexe.
De ce un link intern este important?
Iata cateva motive pentru care linkurile interne sunt extrem de importante.
Linkbuilding – Un link intern poate ameliora navigarea. Navigarea pe site-ul tau web poate avea un impact enorm in ceea ce priveste succesul global al acestuia. Poate afecta convivialitatea, clasamentul in motoarele de cautare si rata de conversie.
Un link intern este in general util in navigarea principala pe un site web si permite utilizatorilor sa navigheze foarte usor pe site-ul tau pentru a gasi informatiile de care au nevoie.
Prima ta pagina are probabil un fel de bara de navigare care dirijeaza vizitatorii inspre paginile cele mai importante de pe site-ul tau web. Includerea unui link intern in navigarea principala poate mari timpul pe care internautii il petrec pe site-ul tau, un lucru care trimite semnale pozitive inspre Google si iti poate intari clasamentul in paginile cu rezultatele pentru motoarele de cautare, SERP.
Pe de alta parte, crearea unei structuri cu linkuri interne poate ajuta vizitatorii sa gaseasca pagini ale site-ului tau care nu sunt incluse in navigarea principala. De exemplu, paginile legate de pagina de pornire pot include linkuri interne catre alte pagini mai profunde de pe site-ul tau. Acest lucru ii ajuta pe vizitatori sa gaseasca informatii relevante si creste timpul pe care il petrec pe site-ul tau web.
De asemeena…
Creeaza o ierarhie a site-urilor web. Un link intern este cel care te va ajuta de asemenea sa stabilesti o ierarhie cu informatii ale site-ului tau web. De exemplu, se pot include legaturi inspre pagina ta de pornire care duc inspre alte pagini ale unor subcategorii de pe site-ul tau web. Mai apoi, aceste pagini vor putea face legaturi catre pagini si mai adanci in arhitectura site-ului tau.
Linkbuilding – Acest lucru adauga structura site-ului tau web si creeaza o ierarhie a informatiilor care faciliteaza utilizatorilor navigarea pe site si gasirea informatiilor de care au nevoie.
Acest lucru nu numai ca va creste timpul pe care acestia il petrec pe site-ul tau, dar va imbunatati si experienta utilizatorului si ii va incuraja sa revina pentru mai mult.
Distributia de link juice. Un link intern este de mare ajutor si atunci cand vine vorba despre repartizara puterii clasarii intre site-urile web. Daca tocmai ai publicat o pagina noua sau o noua resursa pe paginile tale web, poti sa incluzi unele linkuri interne inspre aceasta pagina pornind de la alte pagini foarte performante ale site-ului tau web. Acest lucru va ajuta robotii Google sa gaseasca si sa indexeze un nou continut.
LinkBuilding
Un link intern poate transfera si un link juice – puterea de clasare ale paginilor stabilite inspre un nou continut, un lucru care le ajuta sa apara mai sus in rezultatele de cautare organica.
Daca vrei deci sa iti maresti valoarea SEO globala a site-ului tau web, este o excelenta strategie.
Legatura interna reduce rata de respingere
Daca site-ul tau web are o rata de respingere de 80%, inseamna ca 80 din 100 de vizitatori parasesc site-ul dupa ce au vizitat doar o singura pagina.
Rata de respingere este un factor care determina clasamentul site-ului in rezultatele motoarelor de cautare, iar Google considera ca site-urile cu o rata de respingere mai mica sunt de calitate superioara.
Legand paginile site-ului web, poti incuraja vizitatorii sa petreaca mai mult timp pe site-ul tau si, in cele din urma, sa reduci rata de respingere. Acest lucru va trimite semnale pozitive catre motoarele de cautare si te poate ajuta sa iti imbunatatiti clasamentul in rezultatele motoarelor de cautare.
Inainte de a fi clasificat, continutul tau are nevoie de link-uri. Google gaseste cel mai bine postarile si paginile atunci cand sunt legate de undeva pe web. De asemenea, legaturile interne conecteaza continutul tau si ii ofera lui Google o idee despre structura site-ului web. Asadar, utilizarea unei strategii corecte de creare a legaturilor interne iti poate stimula strategia SEO!